Saturday, July 3, 2010

Durian oh durian

Musim buah sudah tiba..paling banyak buah yang ada dijual dia area rumah @ pasar malam ialah DURIAN..dah lama jugak tak pekene durian nie..buah bubur pun sedap..cam ngidam plak..hehe..anak ibu si nabil pun suka buah nie..tapi anas tak suka..cam geli jer dia tgk buah tue..nabil nie tolak batu dan kayu jerr..Paling dia suka buah pisang..satu sisir pun boleh habis..bukan satu biji tau..satu sisir kalau ade 10 biji tue..adela tinggal dalam 2-3 biji..yg lain sumer masuk perut dia..caya tak???Anas plak lebih suka buah epal, limau..buah2 bandar..buah2 kampung nie dia xberapa gemar..Ibu plak suka buah nenas..tapi sekarang tak boleh nak makan..huhu..

2 comments:

  1. hahah dapnye durian bubur kacang
    nenas leh mkn tp masak dulu lah
    mkn skit2 xpe mas hehehe
    cam danish suka sgt mkn buah epal
    mama nak epal..dlm sebungkus beg plastik tu dia leh tinggal 2 3 bijik jek
    sok2 nak mkn lg..kalo abis kemain merajuk hahahaha

    ReplyDelete
  2. hmmm bestnya durian tu,kat sarawak blum musim lg

    ReplyDelete